Masyaallah!!! Budak 3 Tahun Ni MENANGIS Tak Henti2. Apa Doktor Jumpa Dalam Hidungnya Sgt MENGEJUTKAN !!!

Budak perempuan 3 tahun ni tak boleh tidur waktu malam dan asyik-asyik menangis je. Akhirnya mak bapak dia mengalah dan bawa di pergi klinik.

1

Doktor guna alat dipanggil Neti Pot. Sangat terkenal kat luar negara. Doktor cuba sedut hingus dan kahak budak tu. Korang mesti terkejut apabila jumpa. Tu diaaaaaaaaaa. Selambak hingus dan kahak. Tak dapat bayang budak kecil ni punyai hingus yang sangat banyak tersangkut di dalam. Patut la takleh tidur. Huhuhu. Boleh tengok video cara doktor tu rawat guna Neti Pot kat bawah ni. KREDIT HEALTHY FOOD TEAM.

1 comments so far

Buat kalian ada yang BARU nih sayangi GEDGET kalian yaaa:) banyak INFORMASI yang bakal kalian tau dengan lihat link-link ini langsung saja yuuu:)
http://zapplerepair.com/perbedaan-antara-lcd-iPhone-original-sama-iPhone-lcd-ori-kaca-palsu.html


EmoticonEmoticon